تاریخ انتشار:۲۲:۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: بر اثر واژگونی قایق در سد چیتاب بخش کبگیان شهرستان بویراحمد ۲ جوان ناپدید و غرق شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حوالی ساعت ۷ عصر قایق غیر استاندارد سد چیتاب که واژگون شد باعث غرق شدن دو جوان بنام ناصر پادش از اهلی منطقه و متاهل و دارای دو فرزند دختر می باشد. و نفر دوم سید محمد حسینی ساکن روستای نرگاه می باشد.

این برای دومین بار این اتفاق افتاده است.

 امروز جمعه 5 مردادماه، 4 نفر از افراد بومی شهر یاسوج در نزدیکی سد چیتاب مشغول شنا کردن شده اند که دچار غرق شدگی شده اند.

 2 نفر از این افراد نجات پیدا کرده اند و متأسفانه دو نفر غرق شده و جسد یک نفر توسط توسط تیم غواصی هلال احمر پیدا شده است.
 5 نفر از تیم غواصی فردا ساعت 5 صبح همزمان با روشن شدن هوا عملیات گشت زنی و جست و جو را آغاز می کنند.

هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام ۳ تیم شهرستان بویراحمد و  ۲ تیم پشتیبان شهرستان دنا 17 نفر و ۵ خودرو در این عملیات حضور داشتند.

سد چیتاب که در ۴۵ کیلومتری یاسوج قرار دارد به واسطه طبیعت زیبایی که دارد سالانه در فصل گرما تعداد زیادی گردشگر از استانهای همجوار جذب می کند و این باعث شده که تعدادی از جوانهای منطقه با قایقهای غیر استاندارد به جابجایی گردشگران در آب کنند و امر باعث شده سالانه با واژگونی ای قایقها جان تعدای از گردشگران که شنا بلد نیستند می گیرد که متاسفانه قابل پیگیری نبوده است تیم‌های غواض حلال در حال تجسس در آب می باشند ت

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی